Aquest any es va escollir aquesta experiència per a presentar-la el dia de la cloenda a la sala de plens. A continuació us deixem amb el discurs que van preparar:
Hola, molt bon dia a tothom
Som la Jankey i en Giovanni i estem aquí representant un grup d'alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Alexandre Satorras que hem realitzat un projecte d'aprenentatge i servei al Casal de la Gent Gran Jaume Terradas.
El projecte consistia en que nosaltres ens apropéssim a la seva realitat, al seu Casal, i facilitar un espai per a que la gent gran amb dubtes i problemes per a fer servir el seu telèfon mòbil, ens expliquessin les seves dificultats, i nosaltres, des de la nostra experiència i coneixement en aquest món, els ajudéssim i ensenyéssim, trobant així solucions.
El taller el vam portar a terme dues hores de dos dies diferents.
Nosaltres érem deu alumnes i ells eren vuit. Ens vam repartir de tal manera que ens vam organitzar per parelles.
El primer dia, el dilluns 16 de maig, ens vam conèixer i vam atendre els primers dubtes. Entre el primer i el segon dia, alguns companys van haver de passar a net i endreçar les explicacions, tot fent uns apunts clars i entenedors.
El segon dia, el vam dedicar a aclarir els dubtes i que ells fessin pràctiques.
Ens van sorprendre les preguntes que ens feien.
Som la Jankey i en Giovanni i estem aquí representant un grup d'alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Alexandre Satorras que hem realitzat un projecte d'aprenentatge i servei al Casal de la Gent Gran Jaume Terradas.
El projecte consistia en que nosaltres ens apropéssim a la seva realitat, al seu Casal, i facilitar un espai per a que la gent gran amb dubtes i problemes per a fer servir el seu telèfon mòbil, ens expliquessin les seves dificultats, i nosaltres, des de la nostra experiència i coneixement en aquest món, els ajudéssim i ensenyéssim, trobant així solucions.
El taller el vam portar a terme dues hores de dos dies diferents.
Nosaltres érem deu alumnes i ells eren vuit. Ens vam repartir de tal manera que ens vam organitzar per parelles.
El primer dia, el dilluns 16 de maig, ens vam conèixer i vam atendre els primers dubtes. Entre el primer i el segon dia, alguns companys van haver de passar a net i endreçar les explicacions, tot fent uns apunts clars i entenedors.
El segon dia, el vam dedicar a aclarir els dubtes i que ells fessin pràctiques.
Ens van sorprendre les preguntes que ens feien.
Giovani: A mi em va tocar una dona gran que em va preguntar coses que per a mi eren molt senzilles. Com s’enviaven SMS o com podia registrar els seus contactes al telèfon. Jo vaig explicar-li. A casa em vaig preparar uns apunts que li vaig donar el segon dia i va poder fer pràctiques amb mi al costat i amb els apunts.
Jankey: Amb la realització d'aquest taller ens hem adonat que la gent gran té moltes ganes d'aprendre coses noves, volen i estant receptius. Ens va sorprendre també la seva capacitat d'esforç i persistència.
Ells ens van ensenyar i explicar a nosaltres moltes coses de la seva vida passada i de l'actual.
De l’experiència tots els alumnes en fem una valoració positiva. Les dues sessions a tots ens van passar volant i per a mi va ser força gratificant, ja que amb poc que li vaig ensenyar, ella estava molt contenta. Sentir que pots ajudar a algú, em i ens va agradar a tots.
Moltes gràcies al Casal per a confiar en nosaltres. Ens emportem un bon aprenentatge.
Jankey: Amb la realització d'aquest taller ens hem adonat que la gent gran té moltes ganes d'aprendre coses noves, volen i estant receptius. Ens va sorprendre també la seva capacitat d'esforç i persistència.
Ells ens van ensenyar i explicar a nosaltres moltes coses de la seva vida passada i de l'actual.
De l’experiència tots els alumnes en fem una valoració positiva. Les dues sessions a tots ens van passar volant i per a mi va ser força gratificant, ja que amb poc que li vaig ensenyar, ella estava molt contenta. Sentir que pots ajudar a algú, em i ens va agradar a tots.
Moltes gràcies al Casal per a confiar en nosaltres. Ens emportem un bon aprenentatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada